Parkeren bij de Klomp

Tijdens de draaiavonden worden veel kinderen bij de jongere groepen gebracht en gehaald met de auto. Daarnaast zijn er ook kinderen die op de fiets komen. Vanaf de kleine welpen komen sommige kinderen ook zelfstandig op de fiets. Als we gezamenlijk rekening houden met elkaar, is het voor iedereen mogelijk om op een prettige manier het gebouw te bereiken en verlaten.

Parkeren:

Wanneer onze leden met de auto gebracht worden, kunnen ze afgezet worden bij het hek (aan de voorkant of de achterkant).

Loop je even mee of wil je wat overleggen? Parkeer de auto dan aan de achterkant van het gebouw (Hanenbergweg). Hier kun je de auto ook parkeren bij het ophalen van de kinderen.

Fietsen:

Veel leden komen met de fiets naar De Klomp. De fiets kun je op het terrein in de fietsenstalling zetten (bij de hoofdingang). Na het draaien verlaat je het terrein met de fiets aan de voorkant (Geukerdijk).

We willen graag iedereen erop attenderen dat het belangrijk is dat de verlichting van je fiets in orde is. Langs het bos aan de Geukerdijk is het zeer donker.