Geschiedenis

In 1946 ontstaan uit een klein clubje, is onze vereniging uitgegroeid tot een club van ongeveer 135 leden met een kader van ongeveer 40 leid(st)ers. Van het beginhonk op de zolder van de voormalige Bonifatiusschool verhuisden we in 1969 naar de voormalige boerderij van de fam. ten Voorde aan de Veldmaterstraat. De bijnaam van deze familie was “de Klomp” en hun boerderij droeg dus ook die naam. Die boerderij was ook een tussenfase, want in 1978 werd zij afgebroken. Onze jeugdbeweging was vanaf dat moment gehuisvest in een groot, modern clubhuis aan de Geukerdijk. De naam “de Klomp” hebben we echter meegenomen. Voor jongens en meisjes van jong tot oud zijn er mogelijkheden om bij onze vereniging het spel van Scouting te spelen.

Ons gebouw