Verhuur

Wij verhuren ons gebouw voor kampen en weekenden aan allerlei verenigingen. Tevens verhuren wij ons gebouw ook voor bijvoorbeeld familiedagen en buurtfeesten (uitsluitend overdag).

De kosten voor een overnachting zijn €5,- per persoon per nacht voor scoutinggroepen. De borg is hiervoor €150,- per verblijf. De kosten voor een overnachting voor andere verenigingen zijn op aanvraag. De borg hiervoor bedraagt €250,- per verblijf. Wil je het gebouw voor een dag huren? Dan betaal je €135,- + €100,- borg (het gebouw wordt alleen verhuurd tussen 8:00 en 21:00 uur).

Wij beschikken ook over een grote tent. Deze is te huur voor €130,- per dag. De tent wordt in overleg de dag ervoor opgebouwd en de dag erna afgebroken. Buiten Haaksbergen berekenen we een kilometervergoeding.

Aanvraagformulier verhuur – Scouting de Klomp

Om te kijken of ons gebouw verhuurd is, kun je kijken in onderstaande agenda: